Trots op een 8 als cijfer voor onze dienstverlening

Trots op een 8 als cijfer voor onze dienstverlening

25/1/21

In het najaar van vorig jaar onderzochten wij hoe u als werkgever onze dienstverlening waardeert, wat u er goed aan vindt, maar ook wat er beter kan. We gebruiken de uitkomsten om onze dienstverlening aan u verder te optimaliseren. Daarnaast wilden we graag meer inzicht in hoe we u ook in de toekomst goed van dienst kunnen zijn. In dit artikel leest u een samenvatting van de belangrijkste resultaten van het onderzoek.

Een mooie 8

De respondenten gaven cijfers voor de manier waarop Montae & Partners de afgesproken diensten uitvoert. Wij kregen gemiddeld een mooie 8 als waardering. De werkgevers waarderen ons om onze toegankelijkheid en benaderbaarheid, snelheid en timemanagement en het zorgen voor continuïteit. Direct daarop volgen kwaliteit van de dienstverlening en het leveren van toepasbaar en concreet advies. Dit geldt zowel voor de grotere als voor de minder grote werkgevers.  

70% neemt meerdere diensten af bij Montae & Partners

De meeste werkgevers die deelnamen aan het onderzoek (90%) nemen pensioenadvies bij ons af. Van alle werkgevers neemt maar liefst 70% meerdere diensten af. Vaak is dit pensioenadvies gecombineerd met advies op inkomensproducten, pensioencommunicatie, pensioenbeheer, pensioengesprekken en advies op zorgproducten. Ondanks dit mooie percentage, ziet 41% zelfs nog ruimte om meer diensten van ons af te nemen.

Het gaat dan vooral om: 

  • Pensioencommunicatie
  • Pensioengesprekken
  • Financieel Inzicht gesprekken

HR brede dienstverlening

Montae & Partners overweegt om te starten met dienstverlening op het brede HR-gebied, zoals het in kaart brengen van alle arbeidsvoorwaarden. Op de vraag of men deze diensten bij ons zou afnemen, reageerde 24% positief, waarbij weinig verschil te zien was tussen grotere of kleinere werkgevers. Welke diensten deze klanten willen afnemen, varieert sterk tussen diensten op het terrein van primaire en/of secundaire arbeidsvoorwaarden, tot HR-data analyses en performance management, learning en development en werving en selectie.  

Trots op de waardering van onze klanten

Vandena van der Meer, partner en verantwoordelijk voor dit onderzoek, is enthousiast over de resultaten: “Dankzij dit onderzoek krijgen wij een goed beeld van wat onze klanten precies aan ons waarderen en waar nog verbetering mogelijk is. Ook bekijken we welke productontwikkeling het beste past bij onze klanten en waarmee we ze van dienst kunnen zijn. We zien bijvoorbeeld ook dat onze innovatieve tools nog niet bekend zijn bij alle klanten. Met de resultaten kunnen wij aan de slag om onze positionering aan te scherpen en we zijn van plan om het onderzoek periodiek te herhalen. We zijn enorm trots op onze klanten en op de waardering die zij hebben voor Montae & Partners. We hopen ze nog lang te mogen bedienen en ze telkens positief te verrassen met onze producten en diensten.”  

Opzet onderzoek

Voor dit onderzoek benaderden wij 129 werkgevers voor wie wij in 2020 werkzaamheden hebben verricht. Ongeveer 25% van hen vulde de vragenlijst in waarbij 3 van hen dit tijdens een gesprek hebben gedaan. Van de respondenten werkt 58% in een organisatie van minder dan 250 werknemers, en 42% in een grotere organisatie. Niet minder dan 79% van hen is al langer dan een jaar klant van Montae & Partners of een van onze rechtsvoorgangers. Het onderzoek liep van 29 oktober tot 20 november 2020.  

Contact

Wilt u naar aanleiding van dit artikel meer weten over dit onderzoek, onze dienstverlening en wat wij nog meer voor u kunnen doen? Neemt u dan contact op met Vandena van der Meer, via 06 293 49 128 of vandena.van.der.meer@montaepartners.nl. Wij helpen u graag.

Klik hierTerug naar Nieuwsoverzicht

Kunnen wij u helpen?

Neem contact met ons op of laat uw gegevens achter.
Contact